JASMIN MILIĆ: LJUBAVNE PJESME https://blog.dnevnik.hr/ljubavne

petak, 15.09.2006.

TVOJA ME LJUBAV MILUJE


Poput nježnoga cvijeta,
Ukras si života moga,
Za mene si centar svijeta,
Najljepši dar od Boga.

Poput prekrasne zore,
Svitanje ti si moje,
Poput izvorske vode,
svježe su usne tvoje.

Poput plavetnila mora,
Ljubav me tvoja smiruje,
poput laganog povjetarca,
Tvoja me ljubav miluje.


15.09.2006. u 09:20 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubavne pjesme.

U životu se bavim svim i svačim pa napišem i po koju pjesmu. Na ovome blogu objavljujem samo vlastite stihove.

Zabranjeno je korištenje objavljenih pjesama bez dozvole autora

E-mail: jasmin.milic@os.t-com.hr

Linkovi



ČITAM TI SA USANA

Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluh sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe.

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moja si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim.

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim.
Taj će ti glas reći voljena,
hvala ti što si za mene stvorena.


Jasmin, 2006.