JASMIN MILIĆ: LJUBAVNE PJESME https://blog.dnevnik.hr/ljubavne

četvrtak, 09.08.2007.

MOLITVA

Bože, kada mi dođe posljednji tren,
daj da još jednom susretnem pogled njen,
te rajske oči će mi pomoći
da u sjaj neba gledat ću moći.


Bože, kada mi dođe posljednji čas,
daj da još jednom čujem njen glas,
kada me k sebi počneš zvati,
njeno «volim te» neka me prati.


Bože, kada mi dođe posljednji danak,
daj mi još samo jedan bar sanak,
u njemu nek' bude anđeo ona.
koji će povesti me do Tvoga trona.

09.08.2007. u 10:51 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubavne pjesme.

U životu se bavim svim i svačim pa napišem i po koju pjesmu. Na ovome blogu objavljujem samo vlastite stihove.

Zabranjeno je korištenje objavljenih pjesama bez dozvole autora

E-mail: jasmin.milic@os.t-com.hr

Linkovi



ČITAM TI SA USANA

Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluh sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe.

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moja si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim.

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim.
Taj će ti glas reći voljena,
hvala ti što si za mene stvorena.


Jasmin, 2006.