JASMIN MILIĆ: LJUBAVNE PJESME https://blog.dnevnik.hr/ljubavne

nedjelja, 09.12.2007.

NAVEDITE IZVOR STIHOVA KOJE OBJAVLJUJETE

Potaknut jednim komentarom prosurfao sam malo internetom i vidio da se moji stihovi objavljuju na drugim stranicama bez navođenja autora i odakle su skinuti. To nije korektno. One koji to čine lijepo molim da navedu odakle su skinuli stihove. Neka si i drugi raduju u njima, no neka ih drugi ne predstavljaju kao svoje stihove. Pozdrav svima!

09.12.2007. u 00:07 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubavne pjesme.

U životu se bavim svim i svačim pa napišem i po koju pjesmu. Na ovome blogu objavljujem samo vlastite stihove.

Zabranjeno je korištenje objavljenih pjesama bez dozvole autora

E-mail: jasmin.milic@os.t-com.hr

Linkovi



ČITAM TI SA USANA

Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluh sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe.

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moja si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim.

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim.
Taj će ti glas reći voljena,
hvala ti što si za mene stvorena.


Jasmin, 2006.